Pozyskiwanie klientów w branży motoryzacyjnej przez system zamówień online

Opublikowano: 2021-05-13 09:02:26

header.jpg

W obecnych czasach, nie tylko ze względu na pandemię koronawirusa, ale również ze względu na rozwój internetowy i technologiczny coraz więcej usług jest oferowanych online. Tyczy to się wielu branż, w tym szerokopojętej branży motoryzacyjnej. Klientów męczy dzwonienie lub czekanie w kolejkach. Każdy z nas pracuje, ma pasje, życie rodzinne, a przede wszystkim żyjemy w świecie w którym ciągle brak nam czasu. Dlatego też wygodniej i lepiej jest umówić się na usługę online w dowolnym momencie, na konkretny dzień i godzinę.

W jakich dziedzinach motoryzacji przyda się system do zamówień online?

Warsztaty zajmujące się autodetailingiem – klient ma do wyboru konkretne, wymierne czasowo pakiety usług np. polerowanie i woskowanie lakieru, nałożenie warstwy ceramicznej, naprawa szyby czołowej, pranie tapicerki czy wykonanie lakierowania SPOT i inne. Bez problemu można się na te usługi umówić online wybierając konkretną opcję czy pakiet. Coraz więcej warsztatów oferuje również usługę Door to Door, czyli odbierają auto spod domu, wykonują usługę i podstawiają pod dom czy pracę.

Zakłady Wulkanizacyjne – w sezonie wymiany opon z letnich na zimowe i na odwrót zakłady wydłużają godziny pracy i mają ręce pełne roboty. Można zadzwonić i się umówić, ale przy dużym nakładzie obowiązków i presji czasu pracownik może popełnić błąd – np. błędnie zapisać godzinę. Z kolei czekanie w kolejce godzinę lub więcej na swoją kolej nie jest dobrym wyjściem. Czy nie lepiej byłoby online wybrać w kalendarzu wolne okienko i umówić się na konkretną godzinę?

Stacje diagnostyczne – coroczne badania techniczne samochodów trwają około godzinę. Jest to więc stała usługa, o określonym czasie trwania, za którą pobierana jest stała opłata. Zarówno dla Stacji Diagnostycznej jak i dla klientów wygodą byłaby możliwość umawiania terminów kontroli online. Wyobraź sobie że jesteś w pracy, przypomniałeś sobie o kończącym się przeglądzie ale nie możesz się dodzwonić. W minutę na stronie online umawiasz się na dowolną godzinę i po pracy jedziesz załatwić przegląd. Brzmi dobrze prawda?

Szkoły nauki jazy – osoby uczęszczające na kurs prawa jazdy lub chcące dokupić kilka godzin jazd przed egzaminem lub w celu doszkolenia umiejętności też mogłyby wygodniej umówić się na jazdy online. Czy też zdarzyło Wam się dzwonić do instruktora, który nie odbierał, był w aucie z kursantem i słuchał jednym uchem albo nie było go słychać? Myślę, że wiele osób się z tym spotkało, a system do zamówień online jest rozwiązaniem tego problemu dla obu stron.

Plusy posiadania indywidualnego systemu do zamówień online dla firmy z branży motoryzacyjnej

  • System zamówień online jest pełnoprawną, responsywną stroną internetową, na której można umieścić informację o swojej działalności, godzinach otwarcia, usługach. Firma ma więc własną stronę internetową z możliwością sprzedaży usług online w bardzo korzystnej cenie miesięcznej bez prowizji od sprzedaży.
  • Panel administratora daje możliwość edycji i wprowadzania zmian na stronie w czasie rzeczywistym. Dzięki temu strona będzie posiadała zawsze tylko aktualne informacje.
  • Panel administratora daje możliwość edycji i wprowadzania zmian na stronie w czasie rzeczywistym. Dzięki temu strona będzie posiadała zawsze tylko aktualne informacje.
  • Budujemy bazę stałych klientów do których możemy kierować z systemu treści marketingowe SMS i MAIL również z ewentualnymi rabatami. Taki system daje możliwość prowadzenia działań marketingowych zachęcających do ponownego skorzystania z usług.
  • Firma posiadająca indywidualny system zamówień online będzie dużo bardziej konkurencyjna na rynku, co może doprowadzić do zwiększenia ilości klientów. Strona online pozwala także na umocnienie marki na rynku lokalnym.
  • System zamówień online pozwala na płatności bezgotówkowe oraz na umawianie usług na godzinę, dzięki czemu w trakcie pandemii koronawirusa firma ogranicz ilość osób znajdujących się w danym czasie w jednym miejscu.
  • Duża oszczędność czasu a co za tym idzie, również oszczędność pieniędzy.

Plusy korzystania z systemu zamówień online dla klientów branży motoryzacyjnej

  • Możliwość zamówienia usługi w kilka minut w dowolnym momencie, miejscu i czasie. Klient ma możliwość zapoznania się na spokojnie z wachlarzem usług. System online daje klientowi możliwość zamówienia usługi na konkretną, wolną godzinę.
  • Strona dla klienta jest łatwa w obsłudze a przede wszystkim intuicyjna – nikt nie będzie miał problemu z jej obsługą.
  • Oszczędność czasu – brak konieczności dzwonienia, czekania na linii czy stania w kolejkach. A jak mówi powiedzenie: czas to pieniądz. Dodatkowym plusem jest brak błędów czy niejasności przy wykonaniu usługi – w systemie jest wszystko czarno na białym.
  • Możliwość wybrania dogodnej opcji płatności, również online.

Oferta systemu zamówień online Orderengine

4B Systems sp. z o.o. oferuje wdrożenie systemu Orderengine do zamówień online w stałej miesięcznej opłacie bez ukrytych kosztów i prowizji od sprzedanych usług.

Ogromnym plusem systemu Orderengine jest stały rozwój. System ewoluuje z miesiąca na miesiąc dzięki czemu ich klienci raz na jakiś czas otrzymywać będą darmowe aktualizacje. Nowe funkcjonalności pozwolą na dalszy rozwój firmy i umocnienie pozycji firmy na rynku lokalnym.

4B Systems sp. z o.o. tworzy systemy do zamówień online dla branży gastronomicznej, fitness, szkół tańca, kosmetycznej, motoryzacyjnej i innych. Chcesz wejść na nowy poziom sprzedaży usług? Wyślij zgłoszenie i zapytaj o ofertę na (www.foodeliver.pl).

Najnowsze na blogu

Integracja 4B Systems z operatorem pł... Opublikowano: 2021-06-14 15:03:50
Pozyskiwanie klientów w branży motory... Opublikowano: 2021-05-13 09:02:26
Integracja SMSAPI z Foodeliver, Solar... Opublikowano: 2021-05-11 15:04:15