Zobacz jak digitalizujemy Twoją branżę

Wzrost Twojej organizacji zależy od tego jak szybko przeprowadzisz digitalizację swojej firmy.

Automatyzacja procesów obsługi i sprzedaży | Nowoczesne rozwiązania B2B i B2C | Digitalizacja całych działów firm

Dlaczego warto rozpocząć digitalizację firmy z 4B Systems?

Przewaga na rynku dzięki wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań IT

Dzięki wdrożeniu unikalnych rozwiązań w Twojej firmie zapewnisz sobie przewagę nad konkurentami oraz przygotujesz mocne fundamenty pod dalszy rozwój. Bez technologii nie będzie to możliwe.

Wsparcie we wdrożeniu

Zapewnimy Tobie i Twojej organizacje wsparcie techniczne i merytoryczne we wdrożeniu naszych rozwiązań. Organizujemy szkolenia i helpdesk powdrożeniowy aby Twój zespół jak najszybciej wykorzystał potencjał nowych technologii.

Czym jest digitalizacja?

Digitalizacja, inaczej cyfryzacja to transformacja procesów realizowanych do tej pory analogowo do procesów realizowanych cyfrowo. Transformacji cyfrowej może podlegać praktycznie każdy proces w firmie. Obecnie większość firm koncentruje swoje wysiłki na digitalizacji procesu sprzedaży. Branża e-commerce – sprzedaż wszelkich towarów i usług w internecie jest najlepszym tego przykładem. Procesowi digitalizacji może podlegać także marketing, obsługa serwisowa czy reklamacyjna, ofertowanie klienta, raportowanie wyników, komunikacja z potencjalnym klientem z użyciem czat botów. Przeczytaj poniżej przykłady digitalizacji branż, w których uczestniczy zespół 4B Systems.

Transformacja cyfrowa z 4B Systems

Branża deweloperska

Digitalizacja sprzedaży mieszkań i domów, zgłaszania usterek i reklamacji w branży deweloperskiej.

Branża marketingowa

Systemy zarządzania leadami, ofertowanie i realizacja projektów powierzonych przez klientów.

E-commerce

Digitalizacja sprzedaży, obsługi zamówień, płatności, dostaw i reklamacji. Sprawdź nasze realizacje.

Branża MLM

Sprzedaż produktów i usług poprzez sieć partnerską, dystrybutorów, agentów, konsultantów, jest popularną alternatywą dla sprzedaży internetowej i sklepowej. Zobacz jak pomagamy branży digitalizować procesy.

Branża prawna

Prawo, windykacja i odszkodowania wciąż digitalizują procesy organizacyjne. Wdrożenie systemów CRM, zautomatyzowanego marketingu i procesów obsługi to poważne wyzwania dla branży.

Systemy zamówień i rejestracji wizyt online

Branża beauty, samochodowa, usługi door-to-door, fitness, rehabilitacyjna digitalizują proces sprzedaży karnetów i rejestracji wizyt.

Economy sharing

Popularność modelu economy sharing polegającego na wymianie dóbr i usług pomiędzy podmiotami rynku. Sprawdź realizacje.

Gastronomia

COVID-19 przyspieszył proces digitalizacji zamówień online dla branży restauracyjnej, kawiarni i i piekarni. Zobacz jak realizujemy projekty dla branży.

Wynajem krótkoterminowy

Digitalizacja rezerwacji pobytów wakacyjnych, płatności, obsługi rezerwacji, automatyzacja komunikacji z gośćmi, marketing apartamentów i hoteli.

Digitalizacja sprzedaży

Najistotniejszym działem każdej firmy jest dział sprzedaży. Odpowiada on za wyniki finansowe całej organizacji. Brak standaryzacji procesów sprzedaży, obsługi zamówień czy reklamacji, płatności i dostaw, znacznie osłabia rozwój firm. Przeprowadź digitalizację tych procesów aby zapewnić stabilny rozwój Twojej firmie.

Zacznij digitalizację dzisiaj

Nie czekaj z rozpoczęciem procesu transformacji cyfrowej swojej firmy. Bez tego dalszy rozwój może nie być możliwy. Zadzwoń do nas i omów swój projekt.

Digitalizacja w sprzedaży i obsłudze klienta

Narzędzia IT są w stanie skutecznie uporządkować i zarządzać procesami zachodzącymi wewnątrz firmy. Coraz częściej przyjmują one rolę „niewidzialnego pracownika”, a ich funkcjonowanie skupia się na tym, by usprawnić czasochłonne zadania. Zamiast szukać kontaktu do klienta w książce adresowej i sporządzać notatki z rozmowy, można wybrać moduły CRM z opcją odsłuchu połączenia i dodawania komentarzy. Zamiast obsługiwać komunikatory z mediów społecznościowych, firmowego maila oraz formularzy Google, można wszystkim zarządzać z poziomu jednego narzędzia. Jednak digitalizacja to nie tylko programy do użytku wewnętrznego w przedsiębiorstwie. To czasami prozaiczne kwestie, jak atrakcyjna wizualnie strona internetowa, płynnie działające moduły sprzedaży czy pomocne aplikacje mobilne. Pamiętając o tych kwestiach będziesz mieć pewność, że klienci nie zrezygnują z zakupów z powodu problemów z responsywnością.

Rola rozwiązań IT w przedsiębiorstwie

Doskonale rozumiemy zmiany zachodzące na rynku. Konkurencyjność wymaga stałego zachęcania klienta do interakcji, klient z kolei ma coraz wyższe oczekiwania i coraz łatwiejszy dostęp do porównania ofert. Nie możesz pozwolić sobie na to, by zignorować cyfryzację i rozwój firmy pod kątem ułatwień IT. Przygotowaliśmy rozwiązania, które nie tylko pozwolą Ci być dwa kroki przed konkurencją, ale też zwiększą satysfakcję klientów z jakości obsługi w Twoim przedsiębiorstwie. Wdrożenie tych rozwiązań wiąże się z licznymi korzyściami, a najważniejsze z nich to:

  • Usprawnienie procesów wewnętrznych – czas wykonywania większości zadań może ulec wyraźnemu skróceniu w porównaniu do klasycznej, ręcznej obsługi;
  • Większe moce przerobowe – wsparcie pracowników programami IT odciąży ich z części obowiązków, dzięki czemu będą w stanie wykonać więcej istotnej pracy;
  • Minimalizacja ryzyka błędu ludzkiego – programy stworzone są tak, by ich praca opierała się na wcześniej ustalonym i zatwierdzonym mechanizmie działania;
  • Zwiększenie efektywności pracy – połączenie sprawnego wykonywania zadań z minimalizacją błędów w istotny sposób zwiększą efektywność pracy zespołu;
  • Maksymalizacja zysku – każda inwestycja skutkująca wzrostem wydajności i efektywności przyczynia się do zwrotu z inwestycji i zmaksymalizowania zysku.