Integracja ChatGPT w Twojej firmie
Wykorzystaj moc uczenia maszynowego w swojej firmie!

Tomasz Socha | CEO
„Automatyzuj zadania, procesy obsługi klientów i analizę danych dzięki wdrożeniu integracji ChatGPT w Twojej firmie.”

W jaki sposób możesz wykorzystać ChatGPT?
ChatGPT to model językowy, opracowany przez OpenAI, oparty na sztucznej inteligencji. Pozwala generować naturalne odpowiedzi na zadane pytania i rozwiązywać skomplikowane problemy. Przeczytaj w jaki sposób możesz wykorzystać go w swojej firmie.
Obsługa klienta
Wirtualny asystent odpowiadający na pytania Twoich klientów.
Automatyzacja zadań
Pomoc w obsłudze zadań takich jak obsługa zamówień, wypełnianie formularzy.
Analiza danych
Model językowy pozwala analizować dane zebrane w Twojej firmie. Generuj raporty, analizuj opinie klientów.
Zarządzanie wiedzą
ChatGPT odpowie na pytania Twoich pracowników na temat procedur, zasad technicznych czy stawianych celów.
Obsługa klienta z ChatGPT
Wykorzystanie ChatGPT w obsłudze klienta będzie możliwe po wcześniejszym stworzeniu „bazy wiedzy” – zestawu pytań i odpowiedzi, problemów z jakim zwraca się klient lub potencjalny klient do Twojej organizacji. Uczenie maszynowe wymaga dostarczenia wiedzy w formacie tekstowym, która będzie przetworzona i wykorzystana w obsłudze klientów. Po „wytrenowaniu” ChatGPT, możesz zintegrować go ze swoim systemem obsługi klientów.
Jeżeli nie posiadasz jeszcze własnego modelu obsługi klienta, możesz go wdrożyć wraz z SalesWizard CRM.


Zarządzanie wiedzą
Opracuj bazę wiedzy swojej organizacji – FAQ obsługi klienta, procedury, szkolenia pracowników, wsparcie w pytaniach branżowych. Na tej podstawie ChatGPT opracuje model, który wykorzystasz w szybkiej analizie i wsparciu swoich pracowników.
Analiza danych i generowanie raportów z ChatGPT
Zintegrujemy dane Twojej organizacji, na podstawie których ChatGPT opracuje raporty istotne dla Twojej firmy. Raporty skuteczności sprzedawców, wydajności, zaangażowania, klasyfikacja opinii czy komentarzy klientów. Możliwości są nieograniczone.

Jak integrujemy ChatGPT?
Zobacz w jaki sposób integrujemy ChatGPT z Twoją firmą.
01
Wskaż oprogramowanie do integracji
Wskaż swoje oprogramowanie, które ma zostać zintegrowane z ChatGPT. W 4B Systems integrujemy wszystkie nasze rozwiązania SaaS, m.in. SalesWizard CRM, OnBoardMe, LegallyCRM.
02
Wskaż dane do integracji
ChatGPT generuje odpowiedzi na bazie dostarczonego „wsadu” danych. Zastanów się jakie dane chcesz zintegrować – np. dane klientów, opinie, maile, komentarze.
03
Trenowanie i testowanie modelu
Przekazane dane wymagają uczenia maszynowego i treningu zanim będą mogły być użyte w Twojej organizacji
04
Implementacja i wdrożenie
Wykorzystanie opracowanego modelu wymaga wdrożenia go w oprogramowaniu jakie posiadasz. Może to wiązać się z koniecznością dostosowania posiadanego oprogramowania do wymogów OpenAI (dostawcy ChatGPT).
05
Monitorowanie i rozwój
Po wdrożeniu AI w Twojej organizacji niezbędne jest okresowe aktualizowanie modelu i monitorowanie otrzymywanych wyników.
Chcesz wdrożyć ChatGPT w Twojej firmie?
Chcesz wykorzystać ChatGPT w swojej firmie? Zastanawiasz się w jaki sposób możesz wykorzystać model językowy opracowany przez OpenAI?
Zobacz odpowiedzi wygenerowane przez ChatGPT
Jeżeli takie pytanie zadasz ChatGPT, otrzymasz następuyjącą odpowiedź: „
ChatGPT to model językowy oparty na sztucznej inteligencji, który został opracowany przez OpenAI. Jest to jeden z najbardziej zaawansowanych i potężnych modeli językowych na świecie, który został wytrenowany na bardzo dużym korpusie tekstów, w tym na tekstach z internetu, artykułach, książkach, filmach i wielu innych źródłach.” I jest to oczywiście prawda. To tylko jeden z przykładów tego co potrafi ChatGPT.
OpenAI to prywatna organizacja non-profit założona w 2015 roku przez grupę przedsiębiorców i naukowców, w tym m.in. Elona Muska, Sama Altman’a i Grega Brockmana. Celem OpenAI jest rozwijanie sztucznej inteligencji w sposób etyczny, odpowiedzialny i dla dobra ogółu społeczeństwa.
Organizacja działa w oparciu o otwartą naukę i dzieli się wynikami swoich badań i projektów ze społecznością naukową i ogółem społeczeństwa. OpenAI jest znane z opracowania i udostępnienia szeregu modeli sztucznej inteligencji, takich jak GPT-2, GPT-3 czy DALL-E, które wyróżniają się wysoką jakością i wszechstronnością.
Koszt ChatGPT może różnić się w zależności od kilku czynników, takich jak:
Poziom zaawansowania modelu: ChatGPT w wersjach podstawowych może być stosunkowo tani, ale zaawansowane modele z większą liczbą neuronów i lepszymi możliwościami analizy mogą być znacznie droższe.
Licencjonowanie: Niektóre modele ChatGPT są dostępne za darmo lub na zasadzie otwartej licencji, podczas gdy inne modele są dostępne tylko na zasadach licencji i mogą wymagać opłat.
Wymagania systemowe: Wdrożenie ChatGPT może wymagać wydajnych komputerów i infrastruktury, co może wpłynąć na koszt.
Zasięg projektu: Koszt ChatGPT może zależeć od zasięgu projektu, tj. od ilości języków, w jakich będzie działał, i od ilości interakcji z klientami, które będzie obsługiwał.
W związku z powyższym, trudno podać jednoznaczną odpowiedź na pytanie o koszt ChatGPT. Można jednak powiedzieć, że koszty mogą wahać się od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy dolarów, w zależności od powyższych czynników. Warto porównać oferty różnych dostawców i wybrać model ChatGPT, który najlepiej odpowiada wymaganiom firmy i budżetowi.