BlogMarketingCo to jest copywriting?

Co to jest copywriting?

Nawet najlepiej przygotowana strona internetowa nie przyciągnie do Ciebie klientów, jeśli jej zawartość nie będzie atrakcyjna. Mowa tu nie tylko o estetycznym designie czy intuicyjnej nawigacji, ale o samej treści, czyli tekście dopasowanym do odbiorcy. Wymyślenie kreatywnych i unikalnych opisów produktów, wpisów blogowych czy treści na stronie www może być czasochłonnym i angażującym wyzwaniem. Nasi specjaliści z zakresu copywritingu z powodzeniem przygotują dla Ciebie atrakcyjne i angażujące teksty.

Co to jest copywriting?

Pierwotnie copywritingiem określano tę część zadań kreatywnych, które wiązały się z kreacją słowa pisanego. Copywriter w procesie marketingowym odpowiadał za tworzenie sloganów, haseł, scenariuszy reklamowych, a nawet tworzył nazwy firm i produktów. Obecnie jednak katalog obowiązków copywritera uległ modyfikacjom i w dużej mierze polega on na tworzeniu tekstów publikowanych w Internecie. Zakres tematyczny tekstów oraz ich forma ściśle powiązana jest z miejscem docelowej publikacji. Od opisów produktów do e-sklepu przez artykuły blogowe i felietony aż po teksty pojawiające się na stronie www – te wszystkie teksty może wykonać dla nas copywriter. Istotna jest nie tylko dopasowana forma, ale też kunszt wykonania tekstów. Pod tym pojęciem rozumiemy nie tylko brak błędów stylistycznych, ortograficznych czy interpunkcyjnych, ale też ciekawą w odbiorze i angażującą formę treści.

W czym pomoże copywriting?

Profesjonalny copywriter stworzy taki tekst, który będzie doskonale reprezentować Cię w sieci i pomoże Ci osiągnąć wyznaczone cele. Stwierdzenie to jest dość ogólnikowe, ponieważ samych celów, które możesz określić jest naprawdę wiele. Od opisów usług i produktów oczekiwać będziesz zwiększenia ruchu na stronie, perswazji, co przełoży się na skuteczniejsze zamykanie procesu sprzedażowego. Tekstami blogowymi i treściami na strony www możesz kreować swój wizerunek w sieci, szczególnie podkreślając swój profesjonalizm i kompleksowy ogląd tematu. Niektórzy copywriterzy – tacy jak nasi – mogą także wykonywać tłumaczenia tworzonych treści na język angielski, dzięki czemu od razu otrzymasz teksty gotowe do publikacji w wersji PL i EN. Biegła znajomość webwritingu pomoże także w pozycjonowaniu Twojej strony internetowej.

Dlaczego warto skorzystać z usługi copywritingu?

Zalet związanych z copywritingiem jest naprawdę sporo, dlatego wymienimy tylko najważniejsze z nich. Każdy klient korzystający z usług copywritera może wskazać swoją listę benefitów, wśród których znajdą się:

  • Przygotowanie angażujących treści – copywriter to profesjonalista, który umie przelewać myśli na papier w taki sposób, że zaciekawi odbiorcę tekstu;
  • Komplementarność pozycjonerska – webwriting i teksty SEO stanowią jeden z elementów podnoszenia strony w wynikach wyszukiwania online;
  • Wsparcie w działaniach marketingowych – teksty copywriterskie stanowią narzędzie aktywnego marketingu, co pomaga maksymalizować skuteczność;
  • Kreowanie wizerunku – przy pomocy tekstów www możesz skutecznie kreować pożądany wizerunek Twojej marki i spójnie komunikować z klientem;
  • Realizacja działań marketingowych – teksty sprzedażowe będą substytutem doradcy klienta, który będzie stosować perswazję i kreować potrzeby klienta;
  • Przewaga nad konkurencją – korzystając z profesjonalnego copywritingu będziesz wyżej pozycjonowany niż strony, które nie dbają o warstwę tekstową;
  • Możliwość pozycjonowania organicznego – wartościowy webwriting zwiększa widoczność Twojej strony www niższym kosztem, niż kampanie Google;
  • Odciążenie ze żmudnego obowiązku – tworzenia tekstów na stronę www nie da się przeskoczyć, lepiej zdecydować się na outsourcing czasochłonnych prac.

Co dla Ciebie przygotujemy w ramach copywritingu?

Dzięki współpracy z doświadczonymi copywriterami jesteśmy w stanie przygotować dla Ciebie szerokie spektrum tekstów. Podstawowy zakres naszych usług obejmuje:

  • Teksty na stronę www;
  • Treści na blogi firmowe;
  • Opisy produktów i usług;
  • Teksty katalogowe i broszurowe;
  • Treści marketingowe (np. newslettery e-mail);
  • Artykuły i felietony branżowe;
  • Teksty sponsorowane;
  • Treści do publikacji w social mediach.

To jednak nie wszystko, co możemy dla Ciebie przygotować! Jesteśmy w stanie wykonać niszowe zlecenia, takie jak scenariusze reklamowe, teksty przemówień publicznych czy ogłoszenia. Wykonujemy teksty w języku polskim oraz – na życzenie – w językach angielskim, niemieckim i ukraińskim. Jeśli nie wymieniliśmy w naszej ofercie rodzaju tekstu, który poszukujesz – napisz do nas, określimy nasze możliwości. Pamiętaj, że wycenę zlecenia otrzymasz w ciągu najpóźniej kilku godzin, całkowicie bezpłatnie!

4B Systems Software House Śląsk | Gliwice | Katowice | Warszawa. Kodowanie aplikacji webowych i mobilnych na zlecenie.


Programowanie dla Twojego biznesu

Programowanie aplikacji webowych i mobilnych.

Tomasz Socha | CEO

Tomasz Socha | CEO

„Niezależnie czy szukasz gotowego rozwiązania SaaS, czy chcesz zlecić nowy projekt.”