Czatboty AI dla Twojej firmy
Wdrażamy i customizujemy czatboty AI oparte o sztuczną inteligencję OpenAI aby wesprzeć Twoje procesy firmowe.
- Czatboty AI dla e-commerce
- Czatboty AI dla firm usługowych
- Czatboty AI reklamacyjne
- Czatboty AI dla HR
Chcę czatbota!
W jaki sposób czatbot AI pomoże Twojej firmie?
Czatbot AI może pomóc Twojej firmie na wiele sposobów, poprawiając efektywność operacyjną, zwiększając satysfakcję klientów i optymalizując koszty. Czatbot AI zasilany wiedzą Twojej organizacji (bazą produktów, procedur, procesów reklamacyjnych i obsługi zamówień) pomoże Twojej organizacji szybciej wykonywać powtarzalne procesy, przenosząc kreatywność Twojego zespołu na efektywniejsze działania.
Jakie czatboty AI oferujemy?
Zobacz w jakich branżach wdrażamy czatboty AI opartego o technologię OpenAI.
Czatbot AI dla e-commerce
Czatbot AI dla e-commerce wspomoże obsługę zapytań o Twoje produkty. Dzięki zasileniu bazy wiedzy czatbota produktami Twojego sklepu online, użytkownicy sklepu uzyskają natychmiastowy dostęp do informacji o produktach (dostępności, cen, atrybutów, porównania produktów). Czatbota AI dla e-commerce możesz połączyć z dowolnym kanałem komunikacji (WhatsApp, Signal, Telegram, Messenger, czat HTML na www).
Czatbot AI dla HR
Czatbot AI dla branży HR i rekrutacyjnej pomoże Twojej firmie szybciej przeprowadzić rozmowy kwalifikacyjne z potencjalnymi kandydatami, pozyskując niezbędne dane wymagane w procesie rekrutacji. Niezależnie na jakie stanowisko rekrutujesz.
Czatbot AI dla firm usługowych
Czatbot AI może wspierać firmy usługowe i doradcze w wielu procesach, takich jak weryfikacja potencjalnego klienta i zbieranie leadów, udzielanie informacji o usługach firmy, przyjmowanie reklamacji. Zasilaj bazę wiedzy czatbota AI wiedzą swojej organizacji aby obsługiwać więcej procesów w różnych platformach komunikacji.
Jak wdrażamy czatboty AI u naszych Klientów?
Wdrożenie czatbota AI w firmie w takich procesach jak reklamacje, obsługa zamówień czy zapytań klienckich, generowanie leadów, wymaga wiedzy i doświadczenia. Zobacz jak przebiegnie proces wdrożenia czatbota AI w Twojej firmie.
-
Przedstawienie możliwości czatbotów AI
Pokażemy Ci jakie procesy AI może wesprzeć w Twojej firmie abyś poznał/a możliwości.
-
Analiza potrzeb w Twojej firmie
Wspólnie weryfikujemy w jakich obszarach zastosowanie chatbota AI może pomóc Twojej firmie i jakie korzyści przyniesie.
-
Budowa procesów i bazy wiedzy dla AI
Mapujemy procesy, które ma obsługiwać AI. Pomagamy w przygotowaniu bazy wiedzy będącej podstawą działania czatbota AI.
-
Wdrożenie testowe czatbota AI
Definiujemy kanały komunikacji, w których ma operować AI, integrujemy i uruchamiamy środowisko testowe. Weryfikujemy zaplanowane scenariusze.
-
Wdrożenie produkcyjne czatbota AI
Wprowadzamy poprawki w środowisku testowym, uruchamiamy środowisko produkcyjne.
-
Optymalizacja czatbota AI
Wdrożony czatbot AI wymaga ciągłej optymalizacji i rozszerzania bazy wiedzy. Pomagamy w tym procesie przez cały okres umowy.
Kanały komunikacji czatbota AI
Czatbota AI możesz podpiąć pod kanały komunikacji wykorzystywane w Twojej firmie. Zobacz jakie popularne platformy społecznościowe i komunikatory integrujemy.
Technologie i rozwiązania wspierające czatboty AI
Zobacz jakie technologie i rozwiązania wspierają czatboty AI, które wdrażamy u naszych Klientów.
Top 6 funkcji naszego czatbota AI
Przełączanie rozmowy przez AI do człowieka
Jeżeli rozmówca czatbota AI zażąda rozmowy z konsultantem, będzie nieuprzejmy lub jego problem nie może zostać rozwiązany, zostanie przełączony do człowieka, AI wyłączy konwersacje i wyśle powiadomienie do człowieka.
AI tworzy reklamacje
Czatbot AI pozyska od użytkownika informacje dotyczące problemu z produktem i usługą, informacje o kupującym i utworzy reklamację do dalszego rozpatrzenia przez Twoją firmę.
AI tworzy zamówienia
Gdy rozmówca czata chce zamówić produkt lub usługę, nasz czatbot AI doradza, zbiera niezbędne informacje i tworzy zamówienie w systemie.
Weryfikacja kandydata w procesie rekrutacji przez AI
Czatbot AI weryfikuje kandydatów do pracy zbierając niezbędne informacje pozwalające szybciej, zdalnie i w dowolnej chwili zweryfikować kandydata.
Umawianie spotkań przez AI
Czatbot AI podpięty do kalendarza zbiera niezbędne dane od rozmówcy i tworzy spotkanie w kalendarzu (zadanie lub wydarzenie).
AI zbiera leady sprzedażowe
Odpowiednio sparametryzowany chatbot AI weryfikuje dane i zbiera informacje aby pozyskać potencjalnego klienta (leada).
Wdrożenie czatbota AI w firmie - najczęstsze pytania
Co to jest czatbot AI?
Czatbot AI to oprogramowanie, które pozwoli na symulowanie rozmowy z użytkownikami, wykorzystując sztuczną inteligencję. Może odpowiadać na pytania użytkownika, dostarczać informacje i wykonywać różne funkcje, wspierające procesy firmowe (np. obsługę reklamacji, informowania o produktach i usługach, zbierania leadów).
Jakie są korzyści z wdrożenia czatbota AI w firmie?
Korzyści z wdrożenia czatbota AI w firmie obejmują poprawę obsługi klienta, automatyzację rutynowych zadań, dostępność 24/7, redukcję kosztów operacyjnych oraz zwiększenie efektywności pracy.
Czy czatbot AI można dostosować do specyficznych potrzeb mojej firmy?
Tak, czatboty AI można dostosować do specyficznych wymagań branży i firmy, w tym do obsługi określonych zadań i integracji z istniejącymi systemami. Czatbot AI może zostać zasilony wiedzą Twojej firmy aby celniej odpowiadać na zadane pytania. W ramach wdrożenia pomożemy CI przygotować instrukcje dla AI oraz bazę wiedzy.
Jak trudne jest wdrożenie czatbota AI?
Wdrożenie czatbota AI może być różnie skomplikowane, zależnie od wymagań i celów jakie chcemy osiągnąć. Typowo obejmuje to określenie celów, konfigurację, integrację z systemami oraz testowanie. Wdrożenie AI w Twojej firmie wykonasz z nami!
Czy czatbot AI może obsługiwać wiele języków?
Czatbotów AI obsługuje różne języki, co umożliwia komunikację z klientami na całym świecie. Jeżeli chcesz ograniczyć komunikację tylko do konkretnych języków – możesz to zrobić.
Czy czatbot AI może obsługiwać wiele języków?
Czatbotów AI obsługuje różne języki, co umożliwia komunikację z klientami na całym świecie. Jeżeli chcesz ograniczyć komunikację tylko do konkretnych języków – możesz to zrobić.
Czy korzystacie z OpenAI w czatbotach AI?
Tak, nasze czatboty AI oparte są przede wszystkim o technologię OpenAI. Wykorzystanie technologii OpenAI w czatbotach AI pozwala na tworzenie bardziej inteligentnych, responsywnych i efektywnych systemów, które mogą znacząco poprawić doświadczenia użytkowników i wydajność operacyjną firmy.
Jak przygotować bazę wiedzy dla AI?
Najpierw należy zdefiniować, do jakich celów będzie używana baza wiedzy. Określ, jakie informacje mają być przechowywane i jak będą wykorzystywane przez AI. Zakres bazy wiedzy powinien być jasno określony, aby skupić się na istotnych danych.
Zbierz wszystkie dostępne dane, które mogą być użyteczne dla AI. Mogą to być dokumenty, zapisy rozmów, artykuły, FAQ, przewodniki, instrukcje, a także dane z systemów CRM i ERP. Upewnij się, że dane są aktualne i dokładne. Pomożemy CI odpowiednio przygotować i obrobić te dane.
Zorganizuj dane w logiczną strukturę, która ułatwi ich przetwarzanie. Można używać kategorii, tagów, hierarchii oraz relacji między różnymi fragmentami informacji. Uporządkowana baza wiedzy ułatwia AI szybkie i efektywne znajdowanie odpowiedzi.
Przeanalizuj zebrane dane, aby usunąć wszelkie błędy, duplikaty i nieaktualne informacje. Upewnij się, że dane są spójne i rzetelne. Można używać narzędzi do automatycznego czyszczenia danych, a także ręcznej weryfikacji przez ekspertów.