Chatboty AI dla Twojej firmy

Wdrażamy i customizujemy chatboty AI oparte o sztuczną inteligencję OpenAI aby wesprzeć Twoje procesy firmowe.

Chcę chatbota!



    W jaki sposób chatbot AI pomoże Twojej firmie?

    Chatbot AI może pomóc Twojej firmie na wiele sposobów, poprawiając efektywność operacyjną, zwiększając satysfakcję klientów i optymalizując koszty. Chatbot AI zasilany wiedzą Twojej organizacji (bazą produktów, procedur, procesów reklamacyjnych i obsługi zamówień) pomoże Twojej organizacji szybciej wykonywać powtarzalne procesy, przenosząc kreatywność Twojego zespołu na efektywniejsze działania.

    Jakie czatboty AI oferujemy?

    Zobacz w jakich branżach wdrażamy chatboty AI opartego o technologię OpenAI.

    Chatbot AI dla e-commerce

    Chatbot AI dla e-commerce wspomoże obsługę zapytań o Twoje produkty. Dzięki zasileniu bazy wiedzy chatbota produktami Twojego sklepu online, użytkownicy sklepu uzyskają natychmiastowy dostęp do informacji o produktach (dostępności, cen, atrybutów, porównania produktów). Chatbota AI dla e-commerce możesz połączyć z dowolnym kanałem komunikacji (WhatsApp, Signal, Telegram, Messenger, czat HTML na www).

    Dowiedz się więcej

    Chatbot AI dla HR

    Chatbot AI dla branży HR i rekrutacyjnej pomoże Twojej firmie szybciej przeprowadzić rozmowy kwalifikacyjne z potencjalnymi kandydatami, pozyskując niezbędne dane wymagane w procesie rekrutacji. Niezależnie na jakie stanowisko rekrutujesz.

    Dowiedz się więcej

    Chatbot AI dla firm usługowych

    Chatbot AI może wspierać firmy usługowe i doradcze w wielu procesach, takich jak weryfikacja potencjalnego klienta i zbieranie leadów, udzielanie informacji o usługach firmy, przyjmowanie reklamacji. Zasilaj bazę wiedzy chatbota AI wiedzą swojej organizacji aby obsługiwać więcej procesów w różnych platformach komunikacji. 

    Dowiedz się więcej

    Jak wdrażamy chatboty AI u naszych Klientów?

    Wdrożenie chatbota AI w firmie w takich procesach jak reklamacje, obsługa zamówień czy zapytań klienckich, generowanie leadów, wymaga wiedzy i doświadczenia. Zobacz jak przebiegnie proces wdrożenia chatbota AI w Twojej firmie.

    • Przedstawienie możliwości chatbotów AI

      Pokażemy Ci jakie procesy AI może wesprzeć w Twojej firmie abyś poznał/a możliwości.

    • Analiza potrzeb w Twojej firmie

      Wspólnie weryfikujemy w jakich obszarach zastosowanie chatbota AI może pomóc Twojej firmie i jakie korzyści przyniesie.

    • Budowa procesów i bazy wiedzy dla AI

      Mapujemy procesy, które ma obsługiwać AI. Pomagamy w przygotowaniu bazy wiedzy będącej podstawą działania chatbota AI.

    • Wdrożenie testowe chatbota AI

      Definiujemy kanały komunikacji, w których ma operować AI, integrujemy i uruchamiamy środowisko testowe. Weryfikujemy zaplanowane scenariusze.

    • Wdrożenie produkcyjne chatbota AI

      Wprowadzamy poprawki w środowisku testowym, uruchamiamy środowisko produkcyjne.

    • Optymalizacja chatbota AI

      Wdrożony chatbot AI wymaga ciągłej optymalizacji i rozszerzania bazy wiedzy. Pomagamy w tym procesie przez cały okres umowy.

    Kanały komunikacji chatbota AI

    Chatbota AI możesz podpiąć pod kanały komunikacji wykorzystywane w Twojej firmie. Zobacz jakie popularne platformy społecznościowe i komunikatory integrujemy.

    WhatsApp Business

    WhatsApp Business to jedna z najpopularniejszych platform komunikacyjnych w firmach. Zintegrujemy Twojego chatbota AI aby wykorzystać potencjał tego kanału.

    AI w SMS i RCS

    Komunikacja SMS i RCS również może zostać wsparta przez AI, dzięki czemu powtarzalne procesy może koordynować AI.

    Chatbot AI HTML

    Naszego chatbota AI uruchomimy również na dowolnej stronie opartej o HTML, niezależnie jaki system CMS posiadasz.

    Facebook Messenger

    Facebook Messenger to podstawowy komunikator milionów użytkowników, szczególnie w segmencie B2C. Podłączymy chatbota AI pod Messengera aby Twoja firma zautomatyzowała obsługę takich procesów jak zapytania o usługi i produkty, reklamacje czy informacje o firmie.

    WordPress CMS

    WordPress to najpopularniejszy w internecie system CMS do zarządzania stronami www i blogami. Uruchom chatbota AI w swojej stronie na WordPressie aby obsługiwać najczęstsze zapytania potencjalnych klientów.

    Telegram

    Z platformy Telegram korzysta przeszło 900 mln użytkowników na całym świecie. Wykorzystaj Telegram do automatyzacji procesów z wykorzystaniem chatbotów AI.

    Poczta e-mail

    E-mail w firmach to podstawowe narzędzie komunikacji biznesowej. Możesz podłączyć chatbota AI pod ten kanał komunikacji aby szybciej odpowiadać na najczęstsze zapytania Twoich potencjalnych klientów w wielu obszarach i procesach realizowanych w firmie.

    Sklepy online

    Niezależnie z jakiego systemu e-sklepu korzystarz, możesz uruchomić naszego chatbota AI. Obsługujemy PrestaShop, Magento, WooCommerce, Shopify i wiele innych!

    Technologie i rozwiązania wspierające chatboty AI

    Zobacz jakie technologie i rozwiązania wspierają chatboty AI, które wdrażamy u naszych Klientów.

    Top 6 funkcji naszego czatbota AI

    Przełączanie rozmowy przez AI do człowieka

    Jeżeli rozmówca chatbota AI zażąda rozmowy z konsultantem, będzie nieuprzejmy lub jego problem nie może zostać rozwiązany, zostanie przełączony do człowieka, AI wyłączy konwersacje i wyśle powiadomienie do człowieka.

    AI tworzy reklamacje

    Chatbot AI pozyska od użytkownika informacje dotyczące problemu z produktem i usługą, informacje o kupującym i utworzy reklamację do dalszego rozpatrzenia przez Twoją firmę.

    AI tworzy zamówienia

    Gdy rozmówca czata chce zamówić produkt lub usługę, nasz chatbot AI doradza, zbiera niezbędne informacje i tworzy zamówienie w systemie.

    Weryfikacja kandydata w procesie rekrutacji przez AI

    Chatbot AI weryfikuje kandydatów do pracy zbierając niezbędne informacje pozwalające szybciej, zdalnie i w dowolnej chwili zweryfikować kandydata.

    Umawianie spotkań przez AI

    Chatbot AI podpięty do kalendarza zbiera niezbędne dane od rozmówcy i tworzy spotkanie w kalendarzu (zadanie lub wydarzenie).

    AI zbiera leady sprzedażowe

    Odpowiednio sparametryzowany chatbot AI weryfikuje dane i zbiera informacje aby pozyskać potencjalnego klienta (leada).

    Wdrożenie chatbota AI w firmie - najczęstsze pytania

    Co to jest chatbot AI?

    Chatbot AI to oprogramowanie, które pozwoli na symulowanie rozmowy z użytkownikami, wykorzystując sztuczną inteligencję. Może odpowiadać na pytania użytkownika, dostarczać informacje i wykonywać różne funkcje, wspierające procesy firmowe (np. obsługę reklamacji, informowania o produktach i usługach, zbierania leadów).

    Jakie są korzyści z wdrożenia chatbota AI w firmie?

    Korzyści z wdrożenia czatbota AI w firmie obejmują poprawę obsługi klienta, automatyzację rutynowych zadań, dostępność 24/7, redukcję kosztów operacyjnych oraz zwiększenie efektywności pracy.

    Czy chatbot AI można dostosować do specyficznych potrzeb mojej firmy?

    Tak, chatboty AI można dostosować do specyficznych wymagań branży i firmy, w tym do obsługi określonych zadań i integracji z istniejącymi systemami. Chatbot AI może zostać zasilony wiedzą Twojej firmy aby celniej odpowiadać na zadane pytania. W ramach wdrożenia pomożemy CI przygotować instrukcje dla AI oraz bazę wiedzy.

    Jak trudne jest wdrożenie chatbota AI?

    Wdrożenie chatbota AI może być różnie skomplikowane, zależnie od wymagań i celów jakie chcemy osiągnąć. Typowo obejmuje to określenie celów, konfigurację, integrację z systemami oraz testowanie. Wdrożenie AI w Twojej firmie wykonasz z nami!

    Czy chatbot AI może obsługiwać wiele języków?

    Chatbotów AI obsługuje różne języki, co umożliwia komunikację z klientami na całym świecie. Jeżeli chcesz ograniczyć komunikację tylko do konkretnych języków – możesz to zrobić.

    Czy chatbot AI może obsługiwać wiele języków?

    Chatbotów AI obsługuje różne języki, co umożliwia komunikację z klientami na całym świecie. Jeżeli chcesz ograniczyć komunikację tylko do konkretnych języków – możesz to zrobić.

    Czy korzystacie z OpenAI w chatbotach AI?

    Tak, nasze chatboty AI oparte są przede wszystkim o technologię OpenAI. Wykorzystanie technologii OpenAI w chatbotach AI pozwala na tworzenie bardziej inteligentnych, responsywnych i efektywnych systemów, które mogą znacząco poprawić doświadczenia użytkowników i wydajność operacyjną firmy.

    Jak przygotować bazę wiedzy dla AI?

    Najpierw należy zdefiniować, do jakich celów będzie używana baza wiedzy. Określ, jakie informacje mają być przechowywane i jak będą wykorzystywane przez AI. Zakres bazy wiedzy powinien być jasno określony, aby skupić się na istotnych danych.

    Zbierz wszystkie dostępne dane, które mogą być użyteczne dla AI. Mogą to być dokumenty, zapisy rozmów, artykuły, FAQ, przewodniki, instrukcje, a także dane z systemów CRM i ERP. Upewnij się, że dane są aktualne i dokładne. Pomożemy CI odpowiednio przygotować i obrobić te dane.

    Zorganizuj dane w logiczną strukturę, która ułatwi ich przetwarzanie. Można używać kategorii, tagów, hierarchii oraz relacji między różnymi fragmentami informacji. Uporządkowana baza wiedzy ułatwia AI szybkie i efektywne znajdowanie odpowiedzi.

    Przeanalizuj zebrane dane, aby usunąć wszelkie błędy, duplikaty i nieaktualne informacje. Upewnij się, że dane są spójne i rzetelne. Można używać narzędzi do automatycznego czyszczenia danych, a także ręcznej weryfikacji przez ekspertów.