System zamówień online z kalendarzem
Od lat obserwujemy na rynku rozwój branży ecommerce, czyli handlu internetowego. Dzięki temu produkty z całego świata mamy na wyciągnięcie ręki. Zakup sprzętu internetowego w Stanach Zjednoczonych, ubrań z Wielkiej Brytanii czy ozdób świątecznych z Chin jest możliwy już od wielu lat. Ecommerce jest już na tak wysokim poziomie, że tak naprawdę prawie każda branża może skorzystać z możliwości sprzedaży internetowej nie tylko swoich produktów ale również usług.
Czy indywidualny system zamówień online z kalendarzem pozwalającym na rezerwacje jest odpowiedzią na potrzeby zarówno przedsiębiorstw jak i konsumentów? Dla jakich branż przeznaczone są systemy rezerwacyjne? Jakie korzyści z korzystania z takiego rozwiązania wynikają dla obu stron transakcji?
OrderEngine – Indywidualny system zamówień online z kalendarzem
OrderEngine to produkt stworzony z myślą o poprawie działania firm oferujących sprzedaż produktów i usług oraz o zaspokojeniu obecnych potrzeb konsumentów. Ten system rezerwacyjny to nowoczesna, responsywna strona www, na której Klient znajdzie podstawowe informacje o firmie oraz pełną ofertę. Konsument będzie miał możliwość złożenia zamówienia online lub dokonania rezerwacji na dowolny termin. Sercem OrderEngine jest jednak panel administratora pozwalający na zarządzanie stroną dla Klienta a także na prowadzenie samodzielnego marketingu, dzięki któremu można zwiększyć zyski firmy nawet o 20%!
Pandemia COVID trwająca od marca 2020 roku doprowadziła do jeszcze szybszego rozwoju branży ecommerce i wymusiła inne spojrzenie na relacje między przedsiębiorcą a klientem. Większość teorii zarządzania mówi o tym, że to Klient i jego zadowolenie powinny być głównym celem przedsiębiorstwa. Może się wydawać, że to zysk powinien nim być, ale nic bardziej mylnego. Tylko grupa stałych, zadowolonych, usatysfakcjonowanych usługą lub produktem Klientów pozwoli na uzyskanie coraz to większych zysków. System OrderEngine jest rozwiązaniem, które pomoże w osiągniecie głównego celu przedsiębiorstwa.
Jakie branże mogą skorzystać na inwestycji w system rezerwacyjny?
System zamówień online czy rezerwacyjny może zostać dostosowany do prawie każdej branży sprzedającej produkty lub usługi. Zamówienia i rezerwacje online są po prostu łatwe i bardzo wygodne. Systemy informatyczne stają się koniecznością, jeśli firma chce utrzymać lub pozyskać wysoką pozycję na mocno konkurencyjnym rynku. Jeśli możemy zamówić słodycze lub ubrania zza granicy, to czemu nie moglibyśmy zamówić online tortu w pobliskiej piekarni, umówić wizyty u fryzjerki czy zaplanować terminu wymiany opon do samochodu na zimowe?
System OrderEngine do zamówień online z kalendarzem będzie przydatny w:
• Branży beauty:
◦ salony kosmetyczne,
◦ salony fryzjerskie,
◦ siłownie,
◦ salony tatuażu.
• Branży motoryzacyjnej:
◦ zakłady wulkanizacyjne,
◦ warsztaty mechaniczne,
◦ salony zajmujące się autodetailingiem,
◦ wypożyczalnie samochodów,
◦ stacje kontroli pojazdów.
• Branży medycznej:
◦ prywatne gabinety lekarskie,
◦ fizjoterapeuci,
◦ medycyna estetyczna.
• Branży turystycznej:
◦ wynajem apartamentów i pokojów w hotelach,
◦ biura podróży.
Plusy korzystania z systemu rezerwacyjnego
Korzyści korzystania z systemu zamówień online z kalendarzem dla przedsiębiorcy:
• Efektywniejsze zarządzanie firmą dzięki panelowi administratora, automatyzacji procesów zachodzących w firmie oraz lepszej organizacji działań.
• Własna, nowoczesna strona www z ofertą to wizytówka firmy. Dodatkowo pozwala ona na uniezależnienia od płatnych platform rezerwacyjnych.
• Budowanie bazy stałych klientów z informacjami o ich preferencjach oraz możliwość zdobywania nowych klientów.
• Zwiększenie zysków dzięki funkcjonalnościom marketingowym takim jak kody rabatowe, przypomnienia SMS o wizycie czy program lojalnościowy.
• Eliminacja błędów w rezerwacjach lub zamówieniach pojawiających się często podczas rozmowy osobistej lub telefonicznej. Dodatkowo oszczędność czasu zarówno właściciela firmy jak i jej pracowników.
Korzyści korzystania z systemu zamówień online z kalendarzem dla Klienta:
• Możliwość zapoznania z pełną ofertą firmy w każdym miejscu, w dowolnym czasie przez całą dobę.
• Możliwość zapoznania z wolnymi terminami i rezerwacja dogodnego dnia i godziny wykonania usługi oraz możliwość zamówienia online produktów z dostawą do domu.
• Brak konieczności kilkukrotnego dzwonienia, czekania w kolejkach czy tracenia czasu na jechanie do placówki tylko po to, aby się umówić na wizytę czy zamówić produkt.
• Otrzymywanie wiadomości mail i sms z przypomnieniami o wizycie czy z najnowszymi promocjami.
• Uzyskanie produktów lub usług w najwyżej jakości z poszanowaniem czasu Klienta.